keskiviikko 5. marraskuuta 2014

THANKSGIVING

moikka vaan.

Koska maailmassa vietetään tässä kuussa kiitospäivää,niin minäkin halusin pitää vähän erilaisen kiitospäivän. Ajattelin nyt postata teille asioita josta minä olen kiitollinen.

Olen kiitollinen ihanasta perheestä, jonka olen saanut lähelleni.
Olen kiitollinen kaikista neljästä sisaruksesta, jotka on minulle siunaantunut.
Olen kiitollinen maailman parhaasta poikaystävästä, joka jaksaa rakastaa minua, vaikka minä välillä kiukuttelen kuin pieni lapsi.
Olen kiitollinen siitä, että minulla on katto pään päälläni.
Olen kiitollinen siitä, että minulla on ihanat lähimmäiset.
Olen kiitollinen, että minulle on monta ystävää, joille voin uskoutua aina kun tarvitsen.
Olen kiitollinen, että saan jokapäivä lämpimän aterian, ja ruokaa muutenkin aina kun tarvitsen.
Olen kiitollinen, että saan käydä koulussa.
Olen kiitollinen, että minäkin olen oppinut lukemaan. 
Olen kiitollinen kaikille opettajille, jotka jaksavat nähdä vaivaa meidän oppimisemme vuoksi. 
Olen kiitollinen siitä, että Suomessa on niin hyvä terveydenhuolto.
Olen kiitollinen, siitä että sain elää ihan loistavan lapsuuden.
Olen kiitollinen, että meillä Suomessa ei ole sotia.
Olen kiitollinen, että armeija ei ole naisille pakollinen.
Olen kiitollinen,että kohta on joulu ja loma.
Olen kiitollinen, että olen ihan terve.
Olen kiitollinen, että joku keksi musiikin. 
Olen kiitollinen sille, joka keksi romanttiset komediat. 
Olen kiitollinen, että kännykkäni laturi toimii.
Olen kiitollinen siitä,  että kotikaupunkini on kiva. 
Olen kiitollinen, että olen saanut mahdollisuuden nähdä paljon maailmaa, ja erilaisia kulttuureita. 
KIITOS KAIKILLE KAIKESTA <3 
JA MUISTAKAA TEKIN KIITTÄÄ LÄHIMMÄISIÄNNE KAIKESTA HYVÄSTÄ, MITÄ HE OVAT TEIDÄN VUOKSENNE TEHNEET! <3 
LOVE EVERYBODY <3

#KIITOLLINEN #SIUNATTU #ONNELLINEN
huomenna tulee taas lisää postauksia. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti