tiistai 4. marraskuuta 2014

sosiaaliset taidot osa2

Moro moro!

En jaksanut kirjoittaa kaikkea samaan postaukseen, joten päätin vähän jakaa niitä, ettei yksi postaus ole sitten kymmenen kilometrin mittainen.

Tehtävänä oli  :" tervedi tapaamiasi ihmisiä, myös vieraita" DONE. Olin poikaystäväni sukujuhlissa, ja siellä tervedin kaikkia jo ennestään tuttuja rakkaani sukulaisia, mutta tapasin myös paljon uusia tuttavuuksia ja  tervehdin heitä. Lisäksi katsoin kaikkia silmiin ja hymyilin kaikille iloisesti ja aidosti, ja se sai vaikutelman, että minulle on helppo tulla juttelemaan. Lisäksi hymyni sai aikaan sellaisen vaikutelman, että olen tosi iloinen. Ja niinhän minä olenkin.
Sitten tein haasteen, jossa piti tarkkailla millaisin elein tai ilmein ihmisen korkea status ilmenee.
Ja tulin siihen tulokseen, että ihmisen korkea status on vain status. JA ihan samanlailla korkeamman statuksen omaavat käyttäytyivät, kuin esimerkiksi minä.
Voi hyvin olla, että tutkimustulokset eroavat tässä, mutta minun tutkimukseni ei ilmennyt mitenkään eritavalla itsestäni poiketen. 
hahhaaa, nyt pitää myöntää... OLEN YKSI NIISTÄ, JOTKA TYKKÄILEVÄT FACEBOOKISSA OMISTA JUTUISTAAN:D:D:D

Vielä yksi haaste tänään, eli viimeinen haaste on " kokeile elää yksi päivä niin, ettet valehtele yhtään"
En ole mikään valehtelija, että valehtelisin jostain suurista asioista, kuten  asioista jotka saattavat satuttaa muita, tai pilata (jo piloille menneen ) maineeni. En valehtele mistään suurista asioista ikinä, mutta myönnän, että pieni valkoinen valhe pääsee aina välillä. Valkoiset ovat valheita, jotka eivät vahingoita ketään. Kuten esimerkiksi tässä kooste minun ja äitini välisestä keskustelusta eilen.
Äiti:" Mitäs sulle tuli läksyksi?"
Mä: " Ei mitään, tai oon tehny ne jo"
totuus on ,että välillä en vaan jaksa tehdä läksyjä kotona, joten teen ne seuraavanpäivän hyppytunnilla.

Tai toinen valhe, josta narraan usein on tyyliin joku sellainen, että " oon syönyt vaan kaks karkkia"
taas totuus on vähän eri, yleensä kaksi karkkia ei ikinä päädy kahteen karkkiin, vaan koko karkkipussiin.

Kolmas yleinen valheeni on liittyen myös karkkiin. Valhe on " emmä voi syödä, oon herkkulakossa" ja heti kun toisen silmä välttää, niin säntään pakastimelle hakemaan jätskiä ja käyn kaupassa ostamassa karkkia. :D: D

En siis valehtele suurista asioista, mutta narraan välillä. En siis pystynyt olemaan päivää ilman narrausta, sillä karkkinälkä iski, mutta olin luvannut olla tämän kuun karkkilakossa, =(


nyt taitaa olla tämänpäivän postaus urakka tässä, huomenna palaillaan taas uusin asioin. STAY TUNED ;) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti