tiistai 4. marraskuuta 2014

sosiaaliset taidot

Moikka vaan lukijat!! =)

Tänään olisi vuorossa kertoa itsestäni hieman hyviä puolia ja vertailla poikaystäväni ja yhden kaverini tekemään listaan. VAROITUS, TÄMÄ POSTAUS TULEE OLEMAAN YKSI SILLISALAATTI... ANTEEKSI ETUKÄTEEN.
Nyt saatte siis tietää vähän minusta ihmisenä! ;)



Ensinäkin olen mielestäni puhelias. Aluksi olen vieraiden seurassa hyvin ujo, mutta mitä enemmän tunnen ihmistä, sitä enemmän puhun ja välillä puhekumppanini toivoisi, että olisin vain hiljaa.


Lisäksi olen omasta mielestäni reipas ja ystävällinen. Ainakin yritän oikeasti olla. Minuun on helppo tutustua, sillä olen avoin ja ulospäinsuuntautunut.



Olen myös mukava kaikille niille, jotka ovat minulle mukavia.
Olen myös hyvä kuuntelija, ja siksi olenkin yleensä se,jolle ihmiset avautuvat ongelmistaan ja tietävät etten kerro niitä eteenpäin. Eli taidankin olla myös melko luotettava.
Olen myös huumorintajuinen ainakin omasta mielestäni, ja minusta on parasta nauraa omille vitseille, vaikka muut eivät naura. Osaan siis nauraa itselle ja omille mokille.







JA SITTEN MUIDEN TEKEMIIN LISTOIHIN

Ensimmäisessä listassa minut kuvattiin puheliaana, reippaana, ystävällisenä ja mukavana. Eli lähes samat tulivat julki, jotka itsekin kerroin..
Toisessa listassa minut kuvattiin puheliaana, auttavaisena, ymmärtäväisenä, ahkerana ja tunteellisena. 
sain siis aika samanlaisia asioita, joita itsekin olisin itseäni kuvaillut...
OLI MUUTEN KAMALAA KIRJOITTAA ITSESTÄ POSITIIVISIA PUOLIA, HYI KAUHISTUS..



Itseni kehumisen lisäksi, olen antanut muille palautetta omista sosiaalisista taidoistaan. Oli kiva saada kerrottua henkilölle hänestä jotain hyvää, mikä saisi toiselle hyvän mielen. 


Olen myös kehunut monia ihmisiä selän takana. Kehunut vaikka ystäville, että jollain koulutoverilla on ihana paita, tai ihana kampaus, tai ihana hymy ja muita tämmöisiä.
Kasvokkain kehun myös usein ihmisiä heidän uusista vaatteista, kivasta käyttäytymisestä, luoteesta ja kaikesta muustakin mistä voi ylipäätään kehua.
Poikaystävääni kehun päivittäin kännykän välityksellä, sillä elämme arkipäivät eräänlaisessa "etäsuhteessa" ja siksi on tärkeää muistaa kehua jokapäivä, että rakkaus säilyy. <3 

EI MUUTA TÄLLÄ KERTAA, PALAILLAAN.<3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti