torstai 6. marraskuuta 2014

nettihaasteet

moi!

kuten otsikkokin kertoo, niin tänään on vuorossa nettihaasteita.

Kokeilin tänään peliä nimeltä Second life. En tajunnut pelin ideaa, enkä pelistä mitään muutakaan. Juoksin vain hahmoni kanssa ympäriinsä ja yritin pelata. En osannut, peli olisi varmasti hyvä jos osaisi! :) Linkki peliin painamalla tätä

Olen myös pelannut sellaista peliä älypuhelimella, jossa pystyi valitsemaan kolmen hahmon väliltä. Vaihtoehdot olivat musliminainen, mustaihoinen mies, ja kolmas jota en nyt muista.
Jokaisella on oma tarinansa, ja henkilön elämää seurataan virtuaalisesti viikon ajan.
Minä valitsin musliminaisen. Olen tykännyt pelistä tosi paljon, mutta kerron sitten vasta lisää kun viikkoni tulee täyteen.Pelin nimi on Everyday racism, jos kiinnostaa! :) SUOSITTELEN! =) saa tutustua virtuaalisesti henkilöiden elämään.
Lupaan kertoa viikon lopussa pelistä enemmän ja millaisia tuloksia sain! =)

Kolmas haaste, jonka pystyin toteuttamaan oli sellainen, että piti keskustella netissä jonkun sellaisen kanssa mahdollisimman hyvässä sävyssä, joka edustaa täysin erilaista maailmaa kuin minä.
Keskustelin omeglessa, sillä siellä on niin paljon erilaisia ihmisiä. Monet ihmisistä ovat omeglessa, jotta voivat keskustella häröyksiä, minä lähdin niistä pois. Kovan työn jälkeen löysin henkilön, joka väitti olevansa Afrikasta. OLi outoa keskustella henkilön kanssa, joka kertoi pelkäävänsä sotia ja ebolaa. Meillä taas täällä Suomessa on ihan erilaiset elinolot.
Kyllä ymmärrän, että omeglessa pystyy huijaamaan kaiken itsestään, sillä ei tarvitse rekisteröidä mihinkään. Omegleen pääset tästälinkistä
Tällaisista kuitenkin keskusteltiin, luultavasti joku huijasi minua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti